BİLECİKSPOR DOĞA SPORLARINA BAŞLIYOR

“CİNOĞLU: “Bu sadece kağıt parçası adı altında kalmayacak”

Bilecikspor Başkanı İsmail Cinoğlu, Bilecikspor klübü olarak bugünden itibaren klübün adının yalnızca futbolla anılmasının önüne geçecek bir takım çalışmalar yapmakta olduklarını belirterek “Trekking, dağcılık, dağ bisikleti, motor sporları, kuş gözlemciliği, kamp, köy turları, yüzme, izcilik gibi çok geniş kapsamlı dallarda Bilecik’teki halkımıza, ailelere inebilecek şekilde bir çalışma içerisinde bugün itibariyle başlıyoruz, bunu da resmileştiriyoruz.” dedi.  Bilecikspor kulüp binasında düzenlenen basın açıklamasına Bilecikspor Derneği üyeleri katıldı.

Pazar günü saat 08:30'da…

Bu amaçlarla ilk çalışmalarının doğa yürüyüşü olacağını belirten Başkan Cinoğlu, Pazar günü saat 08:30'da klüp binasının önünden Pelitözü göleti, Selöz mevkii olmak üzere kısa metrajlı bir tanışma ve tanıtım programı adı altında yürüyüş gerçekleştireceklerini ifade etti. 14 aydır başkanlık görevini yapmakta olduğunu vurgulayan Cinoğlu yapılan diğer çalışmalardan da bahsederek şunları aktardı:

“Sürekli çalışmalarımız devam etmekte”

“Geçen sene aldığımız klübümüzde yaklaşık 14 aydır başkanlık yapmaktayım. Bilecikspor klübü olarak futbol ön planda olan bir dal olduğu için herkesin beklentisi bu camianın futbolda bir yere gelmesiydi. Biz onunla ilgili çalışmalarımızı tesis bazında zaman zaman paylaştığımız konularla gerekli çalışmaları yaptık ve yapmaktayız. Alt yapılarımızı, üst yapılarımızı şu anki profesyonel yapıya ulaşma noktasında mevcut tesisimizle beraber iki yıldır da Bilecik amatör liginde devam ederek bölgesel lig heyecanı yaşatmak için mücadele etmekteyiz. Tabi unutulan bir kurum olduğu için veya dışarıya açılmasında 5-6 yıldır kapalı olmasında bazı sıkıntılar süreç yaşadık. İnsanların bazı şeyleri unuttuğunda yeniden kabullenmesi zor oluyor ama çok şükür ki artık Bilecikspor herkesin kabul ettiği, sahiplendiği, bir camia yolunda ilerlediği bir klüp noktasına geldi. Sürekli çalışmalarımız devam etmekte.

“Bugün itibariyle başlıyoruz, bunu da resmileştiriyoruz

Bilecikspor klübü olarak sadece futbolla anılmaktan çok bir camia olmanın çabasındayız. Camia olduğumuz zaman birlik ve beraberlikler daha güçlü olacağından dolayı kabullenme noktasında futbolda veya diğer branşlarda ona endeksli ilerleyecektir. Ben derneğimizin çatısı altında bugün ki toplantımızın sebebi üniversitedeki hocalarımız, değerli yanımda oturan ağabeylerimize uzun zamandır teklifler götürüyorduk. Trekking, dağcılık, dağ bisikleti, motor sporları, kuş gözlemciliği, kamp, köy turları, yüzme, izcilik gibi çok geniş kapsamlı dallarda Bilecik’teki halkımıza, ailelere inebilecek şekilde bir çalışma içerisinde bugün itibariyle başlıyoruz, bunu da resmileştiriyoruz.

“Bütün sporları ailemize kazandıracak şekilde bir mücadele içerisindeyiz”

Biz Bilecikspor çatısı altında öncelikle burada yanımda oturan dostlarıma, ağabeylerime Bilecikspor camiasına katıldıkları için huzurlarınızda teşekkür ediyorum. Onların engin tecrübesinden, kariyerlerinden, mücadelelerinden, tecrübelerinden klübümüze mutlaka bir şeyler yansıyacaktır. Biz onların camia olarak çalışmalarından arkasında fiilen de katılmak şartıyla bu süreci geçireceğiz.

Burada Bilecikspor klübü olarak dışarıdan bir aile buraya geldiği anda bunu yaklaşık 1 yıl içerisinde gerçekleştirmek istiyoruz. Bir yıl sonra yine burada oturduğumuz zaman bir aile geldiği anda 3 tane çocuğum var Bilecikspor klübüne girdiği anda voleyboluyla, basketboluyla, futboluyla, yüzmesiyle her şeyiyle burada kaybettirerek Bilecikspor camiasının üyesi, ailesi olarak Bilecik’te spor mu yok var bütün camiayı kapsayacak şekilde bütün sporları ailesine kazandıracak şekilde bir mücadele içerisindeyiz.

“Onları da bünyemize katacağız”

Burada amaçlarımız Cumartesi- Pazar günleri veya hafta içleri organizasyonların ne süreçte ilerleyeceği her ay

aksiyon şeklinde ve her hafta trekking adı altında Yenipazar kanyonu, Bozcaarmut kanyonu, Bilecik’i tanıtımı noktasında aileleri ile birlikte katılımlar, 3’er, 10’ar km, 20’şer km bazı altında bir birlik beraberliği yaşamak istiyoruz. Burada yaptığımız çalışmalardan bir tanesi de kız ve erkek voleybol takımı kurduk, hentbol takımımız yolda. Bilecikspor futbol takımımız şu anda mevcut devam ediyor. U-17-16-15 takımlarımızın çalışmaları bitti. Onu da devam edeceğiz. Burada motor sporları, şu anda Bilecik’te devam eden arkadaş gruplarımız var onların da yeri, yurdu yok. Bilecik’te tesis çok önemli. Camia olmak çok önemli. Onları da bünyemize katacağız. Bisikletle ilgili çalışmalar yapan arkadaşlarımız var. Onları da bu camianın içerisine katarak toplumsal konjektörde tamamen Bilecik’te her şeyi kapsayacak bir aile olmak istiyoruz.

“Bu sadece kağıt parçası adı altında kalmayacak”

Ben tekrar buradaki ağabeylerime, hocalarıma Bilecikspor camiasını kabul ettikleri için çok teşekkür ediyorum. Biz sonuna kadar arkasındayız. İlk defa yapılan bir şey ve burada da söz veriyorum ağabeylerimin adına da. Bu sadece kağıt parçası adı altında kalmayacak. Bunun gerçekten istikrarlı bir şekilde yapılabilir olduğunu sonuna kadar en güzel şekilde temsil edilecek, yıllar boyu insanlara hizmet edecek. Biz bugün varız yarın yokuz ama bundan sonrada gelecek yönetimler, başkanlar bunları devam ettirecek. Çünkü gerçekten güçlü bir aile olacağız. Bu konu da bu Pazar günü saat 08:30 da klüp binamızın önünden Pelitözü göleti, Selöz mevkii olmak üzere kısa metrajlı bir tanışma ve tanıtım programı adı altında yürüyüşümüz gerçekleşecek. Bu konularda bilgi almak isteyen, ben de varım diyen halkımız klüp binamızla ve ileriki günlerde irtibat telefonlarımızla basınla paylaşacağımız süreçte bu camianın üyesi olmasını istiyoruz.

Bu şehrin takımına bu enstrümanları da koyarak bence dev bir adım atıyoruz bugün. Küçümsenecek bir adım değil, gerçekten ses getirecek, insanları birbirine kaynaştıracak bir camia olmak istiyoruz. Ben klübüm adına teşekkür ediyorum”

Metin Kırcı: “Çok güzel şeyler yapma peşindeyiz”

Cinoğlu’nun konuşmasından sonra Bilecikspor’un yapılacak faaliyetlerinde temsilci olacak gönüllü üyelerden Veteriner Hekimi Metin Kırcı iseBilecik’te de, Türkiye çapında spor anlamında gezilecek birçok yerler olduğunu belirterek onları da çevreye tanıtmak adına çok güzel şeyler yapmak istediklerini kaydetti ve şunları aktardı:

“Ufak tefek bir şeyler yapılıyor ama hiçbir zaman bir  koordinasyon içinde gerçekleşemiyor. Herkes birbirinden kopuk, kendince kendi çevresinde bir şeyler yapmanın çabasında. Dileriz bundan sonra bir çatımız altında toplanarak daha organize, daha koordine bir şeyler yapmanın çabası içinde oluruz. Bunda belki en büyük katkılardan birisi halkın yanı sıra koskoca üniversitemiz, kampüsümüz var. Öğrencileri de bu işe katmak çok çok önemli. O zaman heralde çok daha da açılır. Sanırım Bilecik’te de Türkiye çapında güzel gezilecek ya da spor anlamında gezilecek birçok yerler var. Onları da çevreye tanıtmak adına çok güzel şeyler yapma peşindeyiz. Dileriz düşüncelerimiz gerçek olur.”

Uğur Yerliyurt: “Çok daha üst seviyelere taşımayı hedefliyoruz”

Bilecikspor’un diğer gönüllü üyelerinden Bien Seramik’te Process Kontrol Şefi olan Uğur Yerliyurt da Cinoğlu’na, kendilerine kapılarını açtığı için teşekkür ettiğini, Bilecikspor’un ismini yapacakları faaliyetlerle çok daha üst seviyeye taşımayı hedeflediklerini söyledi ve şunları söyledi:

“Çok teşekkür ediyorum İsmail Cinoğlu’na öncelikle bize kapılarını açtığı için. Bu ince davranışını karşılıksız bırakmayacağız. Yapacağımız ilk faaliyet Başkanımız bahsetti Pazar günü yürüyüşümüz olacak. Bilecik’in ismini sadece isim olarak değil turistik olarak da çeşitli kanyonlar, gezilecek yerler, güzel köyler buralarda yapacağımız faaliyetlerle çok daha üst seviyelere taşımayı ve ülke genelinde turizm açısın da beğenilen, gezilmesi gereken yerler sınıfında olması için çaba sarf edeceğiz. İnşallah bunda da başarılı olacağız.”

Diğer yandan Pazar günü yapılacak doğa yürüyüşüne katılmak isteyenlerin 505 503 49 27 numaradan ulaşabilecekleri belirtildi. CANER ALKAN